onsdag 4 juni 2014

Tänk om du någon dag...
...Kunde nå dina drömmar

 

Du är kapabel till mer än vad du tror!.

Du måste lära dig att våga!

Har du tänkt igenom om vart du vill i livet?

Börja här!

Drömmar. Det är något vi alla har.  Kan vi nå dem? Det beror på. Beror på vad tänker du?. Den enkla sanningen är: Dig själv. Jag personligen vet precis vad jag vill hinna gör här i livet innan jag dör.  Först och främst innan man börjar jaga, så måste man såklart veta vad det är man jagar. Vad har du för drömmar? Kanske vill du resa, se världen och vara med om upplevelser? Eller är du mer den materiella personen som vill ha fet lya och en fin bil och kan äte ute varje dag? Eller både delarna?. Tro mig min vän, vägen till drömmarna kan vara kortare än vad du tror. Det som måste hända är lite hårt arbete och lite förändringar i ditt liv.Du ska lära dig älska tanken av att få nya utmaningar.


Du ska sätta upp mål och planering och komma in i rutinen att följa det. Det kommer jag skriva mer om i nästa inlägg. Men för att kunna skriva mål och planering så måste du såklart veta vilka höjder du vill nå. Vi gör en kul grej: Om du fick en trollstav av mig och du kunde trolla fram vilka drömmar du vill, vilka skulle det vara? Fundera ett tag på det, så har du dina drömmar. Jag gjorde det här och resultatet blev:

-Köpa en Motorcykel, och göra en roadtrip över staterna.

-Segla till olika länder ett tag.

- Köpa/ Renorvera/ sälja lägenheter

- Kunna spela bra gitarr( Så att jag kan tjäna pengar som speleman när jag är ute och seglar)

-Kunna ge mina framtida barn en uppväxt med TOTAL ekonomisk trygghet

- Vara miljonär innan 30

-Starta företag

- Kunna vara totalt ekonomiskt oberoende när jag fyller 65 år, för att flytta utomlands till något varmt paradis.

Kämpa genom blod svett och tårar, och du kommer bli belönad. Ha disciplin och förstå helhetsbilden av saker och ting. Följ din budget, mål och planering till 110%. Jag ska skriva om senare om hur du gör det. Det kan hållas basic och lätt.

Tänk igenom det här så ska jag hjälpa dig att göra upp en planering, och lära dig hur du ska disciplinera dig själv till att vara totalt förälskad i dina drömmar. Nästa gång så ska jag skriva om mål och planering. Då du nu har dina drömmar, så ska du fanimej nå total lycka med. På återseende. Mitt namn är Robin Dehlin

Var snäll och + den här bloggen!.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar